May 12, 2013

Orbital Comics

På min London-tur i sidste weekend akkompagnerede min søster mig, og det betød et besøg til samtlige tegneseriebutikker i byen – i hvert fald næsten.

Vi var blandt andet forbi Orbital Comics, som forefindes i Covent Garden et par meter fra Leicester tube station. Orbital Comics er en af de vildeste butikker, jeg kender, fordi du aldrig kan vide, hvad der venter dig, når du træder ind af døren – om der svæver et fjernstyret luftskib rundt i lokalet eller om du møder en eller anden i en stram latexdragt.



I butikken fandt jeg denne nydelige bog af Jeffrey Brown om Star Wars-idolet Darth Vader, som i bogens forvrængede univers er endt i en faderolle. Længere nede følger et par sider derfra, som jeg er ret begejstret for at kunne dele.














































































Cute, right?



2 comments:

  1. Din veninde er med i en Irma-reklame! Right?

    ReplyDelete
  2. Vi skal jo alle ha' så der er til huslejen ;-)

    ReplyDelete