April 5, 2012

Social Suicide

Jeg bruger mange timer hver eneste uge på at redigere min Facebook-profil ned til mindste detalje, så den kun henviser til de 2% af min person, der emmer af coolness. Ud over at stalke mig selv en del, indebærer det mange andre avancerede opgaver såsom at brainstorme statusopdateringer, udskifte profilbillede i henhold til ønskede målgruppe (læs: mit nyeste crush), og untagge mig selv på "misvisende" billeder.

Men forleden fik jeg en åbenbaring. Jeg havde et MOMENT. Det var larger than life. Nik og Jay ville forstå. Det gik nemlig op for mig, at ingen er perfekte, at vi alle har fejl, og at vi bør omfavne disse i stedet for at gemme dem af vejen. #Important

Derfor besluttede jeg mig for at grave nogle af de pinligste billeder frem, som jeg har untagget mig selv på gennem tiden (samt et par stykker, der heldigvis aldrig fandt vej til de sociale medier), og nu vises de så frem til offentlig skue. #SocialSuicide

1) Ja, og så fik jeg så lige dette billede taget sammen med Paradise-Ronnie... Og den dag i dag skammer jeg mig, åh, jeg skammer mig.


2) Her ser I så sidste års tykkeste Roskilde-gæst - Sikke nogle lårbasser WTF?! 


3) Så er det vist nok tid til at klappe ned for Gossip Girl og bevæge dig derud, hvor solen ind imellem skinner. (Og det samme gælder for dig, Neil!)


4) Dette billede er om muligt mere pinligt for min mor end for mig, da hvad der sikkert var tænkt som et peace-håndtegn uheldigvis kom til at fremstå som en tunge imellem to V-formede fingre! Hanekammen var heller ikke planlagt, men et resultat af den livlige strandbrise. Jeg, derimod, ligner blot en kikset teenagedreng i søsters strandkjole. I øvrigt har vi byttet briller! (Hvis nogen skulle være i tvivl)



5) Jeg ved ikke engang, hvordan jeg skal starte med at forklare, hvad der er galt med dette billede. Hvad er det gule snask, jeg har i ganen? Hvad sker der for dobbelthagen? Og hvorfor ser mine bryster så store ud og hvorfor hænger de?!

BTW - For at toppe pinlighederne bedes I smide jeres bud på det pinligste af billederne i kommentarfeltet nedenfor, og så lover jeg, at det ryger på som profil-billede hen over weekenden!
.




7 comments:

  1. Muhahah det kunne være SÅ sjovt hvis du havde første billed som profilbilled!!!! Mr & Miss Paradise :D

    ReplyDelete
  2. Haha hvor er du sjov. De er alle sammen rigtig "gode", men jeg synes du skal have det nederste som profil billede :-)

    ReplyDelete
  3. SIMONE DONT DO IT :P Ida stemmer for det sidste billede, jeg er naturligvis mest til det af dig og Ronni ;)

    ReplyDelete
  4. det med dig og Ronni

    ReplyDelete
  5. simone-stiller-op-til-paradise billedet ;)

    ReplyDelete
  6. No offence men synes det billed med din mor er sjovest...du minder lidt om Harry Potter:) Hvis han var albino ;)

    ReplyDelete